1.1.Właścicielem obiektu jest Twoje Pokoje Tyberiusz Kohnke ul. Lawendowa 5, 84-105 Karwieńskie Błoto Pierwsze NIP 5871558311
2.1. Rezerwacji pobytu można dokonać telefonicznie pod wskazanym numerem kontaktowym, za pomocą formularza rezerwacyjnego dostępnego na stronie internetowej lub poprzez systemy płatności online, takie jak PayU.
2.2. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
3.1. Potwierdzenie rezerwacji wymaga wpłaty zadatku w wysokości 20% wartości całkowitej rezerwacji na podany numer konta bankowego lub za pomocą systemu PayU.
3.2. Zadatek należy uiścić w ciągu 3 dni roboczych od dokonania rezerwacji. Brak wpłaty w tym terminie skutkuje anulowaniem rezerwacji.
4.1. Zadatek na poczet rezerwacji nie podlega zwrotowi, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych przepisami prawa unijnego dotyczącymi ochrony konsumentów.
4.2. W przypadku anulowania rezerwacji, obiekt umożliwia zmianę terminu pobytu po wcześniejszym uzgodnieniu, w zależności od dostępności.
5.1. Pozostałą kwotę za pobyt należy uiścić najpóźniej w dniu przyjazdu.
6.1. Administratorem danych osobowych jest właściciel obiektu Domki Leśne Zacisze
6.2. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, zgodnie z przepisami RODO.
6.3. Goście mają prawo do dostępu, sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania swoich danych.
7.1. Zmiany w rezerwacji (np. terminu lub liczby osób) możliwe są wyłącznie za zgodą obiektu i w zależności od dostępności.
8.1. Skrócenie pobytu przez gościa nie uprawnia do zwrotu kosztów za niewykorzystane dni.
8.2. Przedłużenie pobytu jest możliwe za zgodą obiektu i w zależności od dostępności pokoi.
9.1. Reklamacje należy zgłaszać w terminie 14 dni od zakończenia pobytu drogą mailową na adres kontakt@cichy-domek.pl lub telefonicznie pod numerem kontaktowym obiektu +48 530 599 446
9.2. Obiekt rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni roboczych.
10.1. Spory będą rozstrzygane w pierwszej kolejności polubownie.
10.2. W przypadku braku porozumienia, sprawa trafi do sądu właściwego dla siedziby obiektu.
11.1. Obiekt nie odpowiada za niemożność realizacji usług z powodu siły wyższej (np. klęski żywiołowe, pandemie).
11.2. W takich przypadkach obiekt zaproponuje alternatywny termin pobytu lub zwróci wpłacony zadatek.